Η 20η Φεβρουαρίου, φαίνεται ότι αποτελεί την ημερομηνία ορόσημα για την Ιόνια Οδό, καθώς ο σχεδιασμός είναι να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα από την Καμπή της Άρτας μέχρι την Σκλίβανη.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο τμήμα στην Ήπειρο και το πρώτο στην περιοχή που θα δοθεί προς χρήση.
Οι εργασίες σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί ενώ με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν τα έργα για τη σύνδεση με την υπάρχουσα εθνική οδό.
Ο βασικός λόγος για τον οποίο δίνεται το συγκεκριμένο τμήμα στην κυκλοφορία, όπως κι το τμήμα Γαβρολίμνη- Κεφαλόβρυσο, είναι η αδυναμία ολοκλήρωσης ολόκληρου του οδικού άξονα μέχρι τον Μάρτιο.
Οι εργασίες στην Κλόκοβα, στο τμήμα από την Αμφιλοχία μέχρι τους Σελλάδες (περιοχή Μενιδίου) όπως και στο βόρειο άκρο, από το Αβγό δηλαδή μέχρι την σύνδεση με την Εγνατία, είναι σίγουρο ότι θα απαιτήσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ίσως δεν θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το καλοκαίρι.
Έτσι τροποποιείται εν μέρει όλος ο προγραμματισμός και προχωρά πλέον η τμηματική παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο τμήμα στην Ήπειρο και το πρώτο στην περιοχή που θα δοθεί προς χρήση.
Οι εργασίες σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί ενώ με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν τα έργα για τη σύνδεση με την υπάρχουσα εθνική οδό.
Ο βασικός λόγος για τον οποίο δίνεται το συγκεκριμένο τμήμα στην κυκλοφορία, όπως κι το τμήμα Γαβρολίμνη- Κεφαλόβρυσο, είναι η αδυναμία ολοκλήρωσης ολόκληρου του οδικού άξονα μέχρι τον Μάρτιο.
Οι εργασίες στην Κλόκοβα, στο τμήμα από την Αμφιλοχία μέχρι τους Σελλάδες (περιοχή Μενιδίου) όπως και στο βόρειο άκρο, από το Αβγό δηλαδή μέχρι την σύνδεση με την Εγνατία, είναι σίγουρο ότι θα απαιτήσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ίσως δεν θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το καλοκαίρι.
Έτσι τροποποιείται εν μέρει όλος ο προγραμματισμός και προχωρά πλέον η τμηματική παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου