Πριν το Πάσχα παραδίδονται 4 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι
Η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου - Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά
Ολυμπία Οδός
Εως το τέλος Μαρτίου θα δοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Πάτρας (στην πραγματικότητα, το τμήμα από Ξυλόκαστρο έως Πάτρα, καθώς το τμήμα Κορίνθου - Κιάτου - Ξυλοκάστρου ήδη παραδόθηκε τους προηγούμενους μήνες). Απομένουν τέσσερα σημεία: στην περιοχή Καμάρι (ανάμεσα στο Ξυλόκαστρο και στο Δερβένι), όπου η κατασκευή καθυστέρησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων. Στην περιοχή Καμάρες (στο τμήμα Αιγίου - Παναγοπούλας), όπου καθυστέρησε η απαλλοτρίωση 500 μέτρων. Και στην περιοχή Αραχωβίτικων, που καθυστέρησε επίσης από απαλλοτριώσεις, στο τμήμα Παναγοπούλας - Ρίου. Οι εργασίες στα τρία σημεία θα ολοκληρωθούν το αργότερο έως το τέλος Αυγούστου. Εως τότε η κυκλοφορία στα συγκεκριμένα σημεία θα διεξάγεται με τη βοήθεια τοπικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (λ.χ. στενώσεις, χρήση μόνο ενός ρεύματος κυκλοφορίας).Η Ολυμπία Οδός είναι ο μόνος από τους τέσσερις παραχωρημένους αυτοκινητόδρομους στον οποίο επιτράπηκε να παραδώσει ένα τμήμα αργότερα από τον Αύγουστο. Πρόκειται για τον κόμβο του Ρίου, στον οποίο θα λειτουργήσει τον Μάρτιο το ρεύμα από Αθήνα προς τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (και το αντίθετο), ενώ τα υπόλοιπα (προς Πάτρα, Ρίο) θα κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του έτους.
Ιονία Οδός
Η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου - Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά το τελευταίο έτος, χάρη και στις... μισθώσεις γης από την ίδια την ΤΕΡΝΑ (1.746 στρέμματα από 363 ιδιοκτήτες). Τα προβλήματα παραμένουν σε τρία σημεία, όπου καθυστέρησαν οι απαλλοτριώσεις: Στα πρώτα δέκα χιλιόμετρα του έργου, στην περιοχή Ρίζας, πριν από τη σήραγγα της Κλόκοβας. Στην περιοχή Κρίκελλου (105-108ο χλμ.), όπου τα κακά εδάφη περιορίζουν τις δυνατότητες επιτάχυνσης των εργασιών (το πιθανότερο είναι η κυκλοφορία για 3 χλμ. να διοχετεύεται στον ένα κλάδο). Και στην περιοχή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου στα Γιάννενα(185-187ο χλμ.), όπου ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις. Να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο δεν θα παραδοθεί στην Ιονία Οδό κανένας από τους 5 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) του άξονα, ωστόσο καταβάλλεται προσπάθεια να λειτουργούν τουλάχιστον επαρκή πρατήρια καυσίμων, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα... Εγνατίας Οδού.
Η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου - Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά
Ολυμπία Οδός
Εως το τέλος Μαρτίου θα δοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Πάτρας (στην πραγματικότητα, το τμήμα από Ξυλόκαστρο έως Πάτρα, καθώς το τμήμα Κορίνθου - Κιάτου - Ξυλοκάστρου ήδη παραδόθηκε τους προηγούμενους μήνες). Απομένουν τέσσερα σημεία: στην περιοχή Καμάρι (ανάμεσα στο Ξυλόκαστρο και στο Δερβένι), όπου η κατασκευή καθυστέρησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων. Στην περιοχή Καμάρες (στο τμήμα Αιγίου - Παναγοπούλας), όπου καθυστέρησε η απαλλοτρίωση 500 μέτρων. Και στην περιοχή Αραχωβίτικων, που καθυστέρησε επίσης από απαλλοτριώσεις, στο τμήμα Παναγοπούλας - Ρίου. Οι εργασίες στα τρία σημεία θα ολοκληρωθούν το αργότερο έως το τέλος Αυγούστου. Εως τότε η κυκλοφορία στα συγκεκριμένα σημεία θα διεξάγεται με τη βοήθεια τοπικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (λ.χ. στενώσεις, χρήση μόνο ενός ρεύματος κυκλοφορίας).Η Ολυμπία Οδός είναι ο μόνος από τους τέσσερις παραχωρημένους αυτοκινητόδρομους στον οποίο επιτράπηκε να παραδώσει ένα τμήμα αργότερα από τον Αύγουστο. Πρόκειται για τον κόμβο του Ρίου, στον οποίο θα λειτουργήσει τον Μάρτιο το ρεύμα από Αθήνα προς τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (και το αντίθετο), ενώ τα υπόλοιπα (προς Πάτρα, Ρίο) θα κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του έτους.
Ιονία Οδός
Η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου - Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά το τελευταίο έτος, χάρη και στις... μισθώσεις γης από την ίδια την ΤΕΡΝΑ (1.746 στρέμματα από 363 ιδιοκτήτες). Τα προβλήματα παραμένουν σε τρία σημεία, όπου καθυστέρησαν οι απαλλοτριώσεις: Στα πρώτα δέκα χιλιόμετρα του έργου, στην περιοχή Ρίζας, πριν από τη σήραγγα της Κλόκοβας. Στην περιοχή Κρίκελλου (105-108ο χλμ.), όπου τα κακά εδάφη περιορίζουν τις δυνατότητες επιτάχυνσης των εργασιών (το πιθανότερο είναι η κυκλοφορία για 3 χλμ. να διοχετεύεται στον ένα κλάδο). Και στην περιοχή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου στα Γιάννενα(185-187ο χλμ.), όπου ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις. Να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο δεν θα παραδοθεί στην Ιονία Οδό κανένας από τους 5 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) του άξονα, ωστόσο καταβάλλεται προσπάθεια να λειτουργούν τουλάχιστον επαρκή πρατήρια καυσίμων, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα... Εγνατίας Οδού.
από το economy365.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου