Μετά από έξι ολόκληρους μήνες απάντησε το Υπουργείο Υποδομών σε ερώτηση που είχαν καταθέσει βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη, Όλγα Γεροβασίλη και Μάριος Κάτσης σχετικά με την οδική σύνδεση Ιόνιας Κακαβιάς.
Η ερώτηση είχε κατατεθεί στα τέλη Ιανουαρίου, όταν αποκαλύφθηκε η πρόθεση του Υπουργείου για δίιχνη κατασκευή του δρόμου και η απάντηση δόθηκε στα τέλη Ιουλίου κι αφού το Υπουργείο έκανε «μπαλάκι» το έργο στην Περιφέρεια Ηπείρου.
«Ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού από το τέλος της παραχώρησης έως την Κακαβιά εντάσσεται στο κεντρικό διευρωπαικό δίκτυο μεταφορών της χώρας», αναφέρει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Κάνει γνωστό ότι έχει ολοκληρωθεί η μελέτη μόνο για το τμήμα μέχρι το Καλπάκι και σύμφωνα με αυτή το κόστος κατασκευής των έργων εκτιμάται στα 340 εκατομμύρια ευρώ.
Στην συνέχεια ο Υπουργός αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση της παραχώρησης αρμοδιότητας ως φορέα ωρίμανσης και υλοποίησης του έργου στην Περιφέρεια Ηπείρου στην οποία διαβιβάστηκε το σύνολο των μελετών.
«Με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση ανακλήθηκε αυτοδίκαια η πράξη με την οποία υποβλήθηκε στις 6.11.2019 τεχνικό δελτίο για τη χρηματοδότηση των αναγκαίων μελετών, ερευνητικών εργασιών και την ωρίμανση υφιστάμενων μελετών του υποτμήματος του έργου Καλπάκι- Κακαβιά μήκους 23,3 χιλιομέτρων», αναφέρει ο κ. Καραμανλής!
Και κάπως έτσι το έργο παραμένει μετέωρο με την ευθύνη της εξεύρεσης λύσης να βαραίνει πλέον την Περιφέρεια Ηπείρου!
Η ερώτηση είχε κατατεθεί στα τέλη Ιανουαρίου, όταν αποκαλύφθηκε η πρόθεση του Υπουργείου για δίιχνη κατασκευή του δρόμου και η απάντηση δόθηκε στα τέλη Ιουλίου κι αφού το Υπουργείο έκανε «μπαλάκι» το έργο στην Περιφέρεια Ηπείρου.
«Ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού από το τέλος της παραχώρησης έως την Κακαβιά εντάσσεται στο κεντρικό διευρωπαικό δίκτυο μεταφορών της χώρας», αναφέρει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Κάνει γνωστό ότι έχει ολοκληρωθεί η μελέτη μόνο για το τμήμα μέχρι το Καλπάκι και σύμφωνα με αυτή το κόστος κατασκευής των έργων εκτιμάται στα 340 εκατομμύρια ευρώ.
Στην συνέχεια ο Υπουργός αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση της παραχώρησης αρμοδιότητας ως φορέα ωρίμανσης και υλοποίησης του έργου στην Περιφέρεια Ηπείρου στην οποία διαβιβάστηκε το σύνολο των μελετών.
«Με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση ανακλήθηκε αυτοδίκαια η πράξη με την οποία υποβλήθηκε στις 6.11.2019 τεχνικό δελτίο για τη χρηματοδότηση των αναγκαίων μελετών, ερευνητικών εργασιών και την ωρίμανση υφιστάμενων μελετών του υποτμήματος του έργου Καλπάκι- Κακαβιά μήκους 23,3 χιλιομέτρων», αναφέρει ο κ. Καραμανλής!
Και κάπως έτσι το έργο παραμένει μετέωρο με την ευθύνη της εξεύρεσης λύσης να βαραίνει πλέον την Περιφέρεια Ηπείρου!
Σημ : Ο κ. Καραμανλής για την πατρίδα, το ίδιο θα ενδιαφερότανε !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου