Με το 1940 - 1941 !
Είπαμε θα επανέλθουμε...και επανήλθαμε με στοιχεία !
Το αεροπλάνο, F-104G η "FG-090", που βρίσκεται στο Χάνι Δελβινακίου, είναι συναρμολογημένο το 1963, από την Messerschmitt-Manching και η πρώτη πτήση έγινε τον Ιούλιο του 1963 και ημερομηνία παράδοσης 27 Ιανουαρίου 1964 ! Αποσύρθηκε τον Ιούλιο του 1993 !
Για περισσότερες πληροφορίες στο...
http://www.916-starfighter.de/Large/Pole/7090po.htm
που μεταξύ άλλων λέει.....
F-104G, construction number 683D-7090, company model 683-10-19, built by Messerschmitt
manufactured by South Group (ARGE-Süd); assembly by Messerschmitt-Manching starting May 6, 1963 assembly in Fighterbomber version according contract lot 3; first flight July 25, 1963 coded KE+390; acceptance date August 16, 1963 by BABwMTT construction level "Zeus" as Fighterbomber (for MFG 1) with long range tanks installed, "AS.30" and "Kormoran" wiring system and Vulcan M61 20 mm machine gun as loose part; camouflage scheme "Norm 62" according tech order "TA-196" LwVersRgt 3 at Manching AB on August 20.1963 for modifications
VA+110 MFG 1 at Schleswig-Jagel AB delivery date on January 27, 1964
22+19 Navy camouflage scheme "Norm 76" according tech order "TA-196-3" in 1969; stored at LwSchleuse 11 on October 22, 1981 with 2.583 flight hours
withdrawn from use at LwVersRgt 1 at Erding AB on August 4, 1983; struck off charge order (AVA) August 22, 1983.
Είπαμε θα επανέλθουμε...και επανήλθαμε με στοιχεία !
Το αεροπλάνο, F-104G η "FG-090", που βρίσκεται στο Χάνι Δελβινακίου, είναι συναρμολογημένο το 1963, από την Messerschmitt-Manching και η πρώτη πτήση έγινε τον Ιούλιο του 1963 και ημερομηνία παράδοσης 27 Ιανουαρίου 1964 ! Αποσύρθηκε τον Ιούλιο του 1993 !
Για περισσότερες πληροφορίες στο...
http://www.916-starfighter.de/Large/Pole/7090po.htm
που μεταξύ άλλων λέει.....
F-104G, construction number 683D-7090, company model 683-10-19, built by Messerschmitt
manufactured by South Group (ARGE-Süd); assembly by Messerschmitt-Manching starting May 6, 1963 assembly in Fighterbomber version according contract lot 3; first flight July 25, 1963 coded KE+390; acceptance date August 16, 1963 by BABwMTT construction level "Zeus" as Fighterbomber (for MFG 1) with long range tanks installed, "AS.30" and "Kormoran" wiring system and Vulcan M61 20 mm machine gun as loose part; camouflage scheme "Norm 62" according tech order "TA-196" LwVersRgt 3 at Manching AB on August 20.1963 for modifications
VA+110 MFG 1 at Schleswig-Jagel AB delivery date on January 27, 1964
22+19 Navy camouflage scheme "Norm 76" according tech order "TA-196-3" in 1969; stored at LwSchleuse 11 on October 22, 1981 with 2.583 flight hours
withdrawn from use at LwVersRgt 1 at Erding AB on August 4, 1983; struck off charge order (AVA) August 22, 1983.
To Hellenic Air Force on October 26, 1983 coded as "FG-7090"; with 335 Mira (Squadron) of 116 Pterix (Combat Wing) at Araxos AB, 1989 coded "FG-090" withdrawn from use and last flight from 116 Combat Wing to 132 Combat Group at Agrinion AB (HAF Detachment) on April 7, 1993 dropped from the inventory on July 20, 1993 and stored Agrinion AB (LGAG); stored Agrinion AB 2003 last noted October 20, 2003 the HAF approved its movement to Delvinaki Municipality in the Ioannina area, district of Epirus March 29, 2004 it was transported to KEA Hellinikon for maintenance preserved as display near Delvinaki, Ioannina Prefecture, northwest Greece, 10 km E of Albanian border, April 2005 first noted; October 2007 noted; July 2019 last noted.
Μετάφραση :
F-104 g, αριθμός κατασκευής 683D-7090, μοντέλο εταιρείας 683-10-19, κατασκευασμένο από Messerschmitt\nκατασκευάζεται από τη Νότια ομάδα (άρζ-Süd) · συναρμολόγηση από Μεσσερσμιτ-Μάνγκ ξεκινώντας από τις 6 Μαΐου 1963\nσυναρμολόγηση στην εκδοχή του Φιγκτερβομβιστή σύμφωνα με τη σύμβασή 3 · πρώτη πτήση 25 Ιουλίου, 1963 με κωδικό KE + 390. ημερομηνία αποδοχής 16 Αυγούστου 1963 από την BABwMTT\nεπίπεδο κατασκευής «Ζευς» ως Φιγκτερβομβιστή (για το ΜΕΠ 1) με εγκατεστημένες δεξαμενές μεγάλης εμβέλειας, το σύστημα καλωδίωσης «AS. 30» και «Kormoran» και\nΒολκάνιος M61 20 χιλιοστών πολυβόλο ως χαλαρό μέρος? σχέδιο παραλλαγής "κανόνας 62" σύμφωνα με την τεχνική τάξη "TA-196"\n3 στο Manching ΑΒ στις 20,1963 Αυγούστου για τροποποιήσεις\nVA + 110 ΜΕΠ 1 στην ημερομηνία παράδοσης του Σλέσβιχ-Jagel AB στις 27 Ιανουαρίου 1964\n22 + 19 σχέδιο καμουφλάζ του Ναυτικού "κανόνας 76" σύμφωνα με την τεχνική τάξη "TA-196-3" το 1969. στη χρήση 11 στις 22 Οκτωβρίου, 1981 με 2,583 ώρες πτήσης\nπου αποσύρθηκαν από τη χρήση στις μεγάλες μονάδες 1 στο Έρντινγκ ΑΒ στις 4 Αυγούστου 1983 · εντολή φόρτισης (AVA) 22 Αυγούστου 1983.
Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία στις 26 Οκτωβρίου 1983 με κωδικό "FG-7090". με 335 Mira (Μοίρα) 116 Pterix (Combat Wing) στο Araxos AB, το 1989 με κωδικό "FG-090" αποσύρθηκε από τη χρήση και τελευταία πτήση από 116 Combat Wing σε 132 Combat Group στο Agrinion AB (HAF Detachment) στις 7 Απριλίου 1993 αποχώρησε από την απογραφή στις 20 Ιουλίου 1993 και αποθηκεύτηκε Agrinion AB (LGAG). που αποθηκεύτηκαν το Agrinion AB 2003 Στις 20 Οκτωβρίου 2003, η HAF ενέκρινε την κυκλοφορία της στο Δήμο Δελβινάκη στην περιοχή των Ιωαννίνων, στην περιοχή της Ηπείρου 29 Μαρτίου 2004 μεταφέρθηκε στο ΚΕΑ Ελληνικού για συντήρηση διατηρημένο ως έκθεμα κοντά στο Δελβινάκι, Νομαρχία Ιωαννίνων, βορειοδυτική Ελλάδα, 10 χλμ. Ε αλβανικά σύνορα, Τον Οκτώβριο του 2007 σημειώνεται. Ιούλιος 2019 τελευταία σημειωθεί.
Σημ : Όπως βλέπουμε από τα επίσημα αρχεία της Ελληνικής Αεροπορίας...Καμία σχέση με τον πόλεμο του 1940 και γενικά με την περιοχή μας !
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΙΝΕΙ
(ΉΤΑΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ)
Μετάφραση :
F-104 g, αριθμός κατασκευής 683D-7090, μοντέλο εταιρείας 683-10-19, κατασκευασμένο από Messerschmitt\nκατασκευάζεται από τη Νότια ομάδα (άρζ-Süd) · συναρμολόγηση από Μεσσερσμιτ-Μάνγκ ξεκινώντας από τις 6 Μαΐου 1963\nσυναρμολόγηση στην εκδοχή του Φιγκτερβομβιστή σύμφωνα με τη σύμβασή 3 · πρώτη πτήση 25 Ιουλίου, 1963 με κωδικό KE + 390. ημερομηνία αποδοχής 16 Αυγούστου 1963 από την BABwMTT\nεπίπεδο κατασκευής «Ζευς» ως Φιγκτερβομβιστή (για το ΜΕΠ 1) με εγκατεστημένες δεξαμενές μεγάλης εμβέλειας, το σύστημα καλωδίωσης «AS. 30» και «Kormoran» και\nΒολκάνιος M61 20 χιλιοστών πολυβόλο ως χαλαρό μέρος? σχέδιο παραλλαγής "κανόνας 62" σύμφωνα με την τεχνική τάξη "TA-196"\n3 στο Manching ΑΒ στις 20,1963 Αυγούστου για τροποποιήσεις\nVA + 110 ΜΕΠ 1 στην ημερομηνία παράδοσης του Σλέσβιχ-Jagel AB στις 27 Ιανουαρίου 1964\n22 + 19 σχέδιο καμουφλάζ του Ναυτικού "κανόνας 76" σύμφωνα με την τεχνική τάξη "TA-196-3" το 1969. στη χρήση 11 στις 22 Οκτωβρίου, 1981 με 2,583 ώρες πτήσης\nπου αποσύρθηκαν από τη χρήση στις μεγάλες μονάδες 1 στο Έρντινγκ ΑΒ στις 4 Αυγούστου 1983 · εντολή φόρτισης (AVA) 22 Αυγούστου 1983.
Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία στις 26 Οκτωβρίου 1983 με κωδικό "FG-7090". με 335 Mira (Μοίρα) 116 Pterix (Combat Wing) στο Araxos AB, το 1989 με κωδικό "FG-090" αποσύρθηκε από τη χρήση και τελευταία πτήση από 116 Combat Wing σε 132 Combat Group στο Agrinion AB (HAF Detachment) στις 7 Απριλίου 1993 αποχώρησε από την απογραφή στις 20 Ιουλίου 1993 και αποθηκεύτηκε Agrinion AB (LGAG). που αποθηκεύτηκαν το Agrinion AB 2003 Στις 20 Οκτωβρίου 2003, η HAF ενέκρινε την κυκλοφορία της στο Δήμο Δελβινάκη στην περιοχή των Ιωαννίνων, στην περιοχή της Ηπείρου 29 Μαρτίου 2004 μεταφέρθηκε στο ΚΕΑ Ελληνικού για συντήρηση διατηρημένο ως έκθεμα κοντά στο Δελβινάκι, Νομαρχία Ιωαννίνων, βορειοδυτική Ελλάδα, 10 χλμ. Ε αλβανικά σύνορα, Τον Οκτώβριο του 2007 σημειώνεται. Ιούλιος 2019 τελευταία σημειωθεί.
Σημ : Όπως βλέπουμε από τα επίσημα αρχεία της Ελληνικής Αεροπορίας...Καμία σχέση με τον πόλεμο του 1940 και γενικά με την περιοχή μας !
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΙΝΕΙ
(ΉΤΑΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου