Τελέσθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός και εθιμοτυπικά τοποθετήθηκε αντίστοιχη πλάκα για την θεμελίωση του ναού.
Ο Σεβασμιότατος κ. Αλέξιος τόνισε στην προσλαλιά του, την σπουδαιότητα που έχει στην εποχή της κρίσης η κατασκευή ενός ναού, όταν τα άλλα δόγματα στις Ευρωπαϊκές πόλεις ξεπουλάνε τους ιερούς τους χώρους εν αντιθέσει με τους Ορθοδόξους που διαρκώς χτίζουν Εκκλησίες και προέτρεψε τους πιστούς να προσεύχονται καθημερινά στο νέο Άγιο της Εκκλησίας μας, τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη.
Δωρεά : Οικογένειας Νικολάου Βλάχου







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου