Μένουμε ... Δελβινάκι
delvinaki.pogoni@gmail.com
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Μνήμες...
Από τον Άγιο Γρηγόριο και τον Χατζημιχάλη Νταλιάνη, την δεκαετία του 1960 !
Σημ : Χαρακτηριστικό είναι η ομορφιά του χώρου με τα λουλούδια κλπ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου