Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Έγιναν τα εγκαίνια του Παραρτήματος ΔΕΑΠ Πωγωνίου, στα Σφακιά.

Με την παρουσία πλήθος κόσμου, έγιναν τα εγκαίνια του ΔΕΑΠ Σφακίων. Η εκδήλωση έγινε στην Ίμπρο Σφακίων και ξεκίνησε με επιμνημόσυνο δέηση στην μνήμη του ευεργέτη Γεώργιου Ξενουδάκη, το όνομα του οποίου έδωσαν και στο Δημοτικό Ελεύθερο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε σύσσωμο το Δ.Σ. του Δήμου Σφακίων με επικεφαλής τον άξιο Δήμαρχο του, κ. Παύλο Πολάκη, όλες οι τοπικές αρχές, τα τοπικά ΜΜΕ κλπ
Το ΔΕΑΠ Πωγωνίου, εκπροσώπησε ο καθηγητής κ. Α. Παπαϊωάννου.
Από τον Δήμο Πωγωνίου, δεν παραβρέθηκε κανένας, παρόλο που είχαν προσκληθεί 15 ημέρες ποιο γρήγορα.
Τα μαθήματα του ΔΕΑΠ Σφακίων, θα ξεκινήσουν στο τέλος Νοεμβρίου και θα γίνονται σε πλήρη συνεννόηση και συνεργασία με το ΔΕΑΠ Δελβινακίου.

Καλή αρχή στο ΔΕΑΠ Σφακίων και όλα να πάνε καλά ..........






Σημ : Δεν μπόρεσα, λόγω προσωπικών προβλημάτων να παρευρεθώ, υπόσχομαι όμως ότι με την πρώτη ευκαιρία και εάν μου το επιτρέψουν οι λόγοι υγείας να είμαι κοντά τους, ειδικά στα πρώτα μαθήματα. Ειλικρινά αισθάνομαι, σε όλο αυτό το εγχείρημα, ότι έχω βάλει και εγώ το λιθαράκι μου !
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου